破產聯盟

 找回密碼
 註冊
查看: 8080|回復: 1
打印 上一主題 下一主題

會員登記需知

 關閉 [複製鏈接]
跳轉到指定樓層
1#
發表於 2-3-2011 23:39:25 | 只看該作者 回帖獎勵 |倒序瀏覽 |閱讀模式
各想成為會員的人:

1. 登記個時可以用免費電郵。但係一定要另外用私人非免費電郵 send 比我: info@hkiva.org我會重設密碼覆你。呢樣野係去證明你個私人非免費電郵唔係假的。

我無人咁衰仔,得閒去打開個資料庫去睇人資料。所以唔 send 個電郵比我,我係唔會知道有邊個用私人非免費電郵登記。

2. 你無私人非免費電郵,可以問人借,或者用的公司的都得。其實我都唔會知你用自已個個定係人地架啦。hotmail 同 yahoo 點睇都唔係私人非免費電郵。

3. 呢度係無個激活電郵,所以…。我係用人手去激活。唔駛 check 個 activation email 啦。

4. 如果你唔跟住做,就算 send 幾多次比我,都係無用。因為我好 c tub 笨。
2#
發表於 30-9-2011 10:00:07 | 只看該作者
發覺到仍然有新註冊人仕,沒有留意到本聯盟已改用 人手驗証
以為在此註冊了便一直等待 激活電郵,因此,
有需要再次提醒所有新註冊人仕,想成為正式會員:

必須使用你的私人電郵(例如 netvigator.com 、hkbn.net),連同註冊用戶名稱,電郵給我們。(info@hkiva.org)
我們收到你的電郵後,會回覆一個登入密碼,至你的私人電郵,你再依此密碼登入你的註冊用戶,才能激活户口,成為正式會員。

私人電郵地址只作驗證用途。你仍然可以用免費電郵作登記。

一般免費電子郵件地址(例如 hotmail.com、yahoo.com、gmail.com)等,我們暫時不會接受註冊申請。

如果你用假的非免費電郵,你永遠收唔到新密碼。
同埋你要睇下個電郵會唔會當咗垃圾電郵。
如果超過一星期都收唔到,你可以再電郵我。
如須發問或提供意見,可於
論壇公告----【待審核會員意見欄】發帖查詢。

詳情 : http://www.hkiva.org/bbs/forum.php?mod=forumdisplay&fid=43
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

小黑屋|破產聯盟

free web stats

GMT+8, 20-4-2024 13:28 , Processed in 0.046133 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X3

© 2001-2013 Comsenz Inc.

ٻظ 返回頂部 б