破產聯盟

 找回密碼
 註冊
查看: 7093|回復: 0

為什麽會破產?

[複製鏈接]
發表於 4-5-2008 17:02:57 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
新開始,不如大家先傾吓"破產"呢樣嘢先。
究竟點解會踏上破產之路??
行到呢步,當然各人有各人嘅原因。概括嚟講,破產的原因不外乎個人理財不善、賭博輸清、投資失利、生意失敗、被騙、被清盤等,或因失業而透支生活費。
尤其係信用咭呢樣嘢,更是脫不了關係,銀行為爭市場而濫發信用咭,透支借錢簡直易過借火,當一開始透支,差不多即係一步步踏向為債而活嘅生活。
大部分港人因自尊心關係,遇上欠債問題,都係死捱死頂,妄圖捱一段苦日子,就可以搞掂,直至到向親友借錢遭到奚落或甚至借無可借,求助無門。唔少人覺得走投無路,好容易就一念之差,會以尋死來作解脫,非常可惜。

先嚟睇睇一份分析報告資料:

根据2002 年自殺死亡的數據,比較欠債與非欠債自殺人士,以及欠債者與有自殺傾向人士之間的分別。
2002 年死於自殺的人數約有 1,100 位,(以每10萬人計算) 自殺率為16.4 %,比 2001 年高出10%,比世界平均自殺率( 14.5%,以每10萬人計算)高出13%。
其中與債務問題有關的佔24.7%,而中年人所佔比例甚高,當中約34%的個案,年齡是介乎40-49歲的中年人士,比整體平均數高出40%。

而因欠債而自殺死亡的個案中,他們的失業率(43.6%)明顯比一般市民(7.6%)高。
另外,在燒炭個案中,有遠高於67%的自殺者與信用卡借貸以及賭博行為有關。
在欠債與有自殺傾向的研究中發現,約17%尋求債務重組的人士曾考慮自殺,當中大部份是男性及失業者。
此外,接近半數有債務問題的自殺者與賭博有關,而在有自殺傾向的一群中,則只有11.8%曾經賭博。

由此可見,在燒炭自殺的死亡個案中,大部份是身負債務。債務問題明顯是導致自殺的其中一個主因。
40-49歲的中年男性,而又同是失業者,是自殺的高危一族。


某些人寧願選擇死,都唔願選擇破產,認為破產等於末路。
其實"破產法"係一個保障債權人和欠債人能公平和合理處理債務嘅一種機制,簡單啲講係強制接管欠債人嘅所有資產和收入,安排於頒佈破產期內(一般四年),以保障欠債人基本生活情況下去償還有關債務。期滿後所有有關債務會勾消,而欠債人可重新生活。
可以話,當你資不低債而又無力償還下,"破產"係可以保障你及你身邊的人,免受債務問題影响生活嘅方法之一。

但絕不鼓勵隨便破產,當考慮或決定破產前,應先認真分析自身狀況,始終..."破產"只係解決債務嘅其中一種方法而已。
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

小黑屋|破產聯盟

free web stats

GMT+8, 19-3-2024 15:13 , Processed in 0.050507 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3

© 2001-2013 Comsenz Inc.

ٻظ 返回頂部 б