破產聯盟

 找回密碼
 註冊
查看: 3500|回復: 0
打印 上一主題 下一主題

設立破產聯盟嘅目的

[複製鏈接]
跳轉到指定樓層
1#
發表於 4-5-2008 04:12:56 | 只看該作者 回帖獎勵 |倒序瀏覽 |閱讀模式
設立破產聯盟嘅目的:

開Blog咁耐,認識不少同在破產路上浮沉的"同路人"Blog友,相信大家都有同樣經驗,就是陸續都有"朋友"想了解"破產"呢啲問題。但我認為個人能力經驗始終有限,雖然法例上無限制,但能有兩次或以上破產經驗嘅人,真係少之又少。

而確實在目前,仍有很多"朋友",正在面對著我(我們)曾經遇到過嘅困境,煩惱著人生的重大抉擇,但又唔容易揾到有經驗嘅人,去助他作出正確嘅决定。

設立破產聯盟嘅目的,絕唔係鼓勵大家去破產,只係希望集合一些"同路人",大家將在「申請破產」前、後的心路歷程、經歷、所遇到的問題、解決方法等等,與及在破產期間,甚至破產期滿後,所面對的種種情況,集中起來讓大家一起分享。
因為每位"同路人"都有佢嘅經驗,各人亦有各人嘅經歷。大家聯系一起,希望可以幫助某些有需要幫忙的"後來者"網友,助他們解答、解決某些難以開口嘅問題,尤其係如何面對"破產"嘅心理嘅問題。
另一個因素,係希望有個地方,讓一些...對"破產者"充滿懷疑,又或好奇的網友。...鄙視又或可能誤解"破產者"嘅網友。了解一下真實"破產者"的生活狀況。

祈望大家一起輕鬆渡過這幾年,從中又可以幫到些"後來者",最理想係在你一句、我一句中,能找到些新點子,幫到大家更容易的去面對將來。
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

小黑屋|破產聯盟

free web stats

GMT+8, 26-4-2024 10:39 , Processed in 0.048324 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X3

© 2001-2013 Comsenz Inc.

ٻظ 返回頂部 б