破產聯盟

 找回密碼
 註冊
查看: 945|回復: 4
打印 上一主題 下一主題

剛入學

[複製鏈接]
跳轉到指定樓層
1#
發表於 25-2-2021 01:53:36 | 只看該作者 回帖獎勵 |倒序瀏覽 |閱讀模式
本帖最後由 btrash 於 25-2-2021 01:59 編輯

在19年底,無工作(無左九成工作),加上疫情,搞唔掂,
於是去年六月申請,搵左中介,貪佢平,好似萬一二左右全包,點知果時排期要幾個月,甘啱上庭果日仲要係全年唯一一個八號風球,一推再推,推到今年二月在正式頒令。

當初申請時,宣晢完三四天,因擔心無戶口用,所以去左南陽開,點知佢㩒電腦話唔可以幫我開,於是去了倉興開,開到戶口,用幾日都ok,於是申請政府派的10000元,點知十日左右,戶口被凍結,萬多元拿不到。但發覺原有的痕生仲用到,用左半年,直至頒令第二天,去完外判會計師后回家,諗住增值八達通,突然全部戶口都用唔到,被拒絕了,結果又被凍結了千多元,payme又停左,fps未知用唔用到,無戶口用,於是上網check,發覺有這個論壇。

現有幾個問題,
1 我從事自由職業,去年已到稅局把公司轉給老婆,但現在公司戶口也同時被凍結了。可以怎解凍呢?
2 我媽住老人院,廿幾三十年前,買落一份保險,已供完,受益人是我,萬一她挨不過這四年,怎麼辦?
3 據了解離港要通知主任,我工作有時要北上跟貨,即日來回,有時突然出發,更有可能周六日上去,怎通知主任,而且之前試過打俾主任,成日都係留言信箱。
4 我本身有tag and go錢包 八達通錢包, 如果增值現金,可以繼續用嗎?
5 家人唔知道我破產,想問其他人會知道嗎?(如非主動查)登報會在什麼報紙?
6 破產期間,會不時收到破產局的信件嗎?信件有抬頭嗎?
7 我大6有個戶口,用來找些廠家數或tb,依家返唔到大6,只可匯錢上去,找換店匯錢會唔會查到?
8 真係想一走了之去英國,唔返香港9 今天有間追數公司問我頒左未(我之前同佢講二月上庭),我話頒左,佢叫我俾頒令佢,我話果日上庭無文件俾我,佢話查唔到我有被頒令,又話點會無頒令,佢話無的話會繼續追。甘點好,佢想要咩文件?

漫長四年,希望快d過去


2#
 樓主| 發表於 25-2-2021 12:25:16 | 只看該作者
今天電主任,問左如果返大陸一兩日,唔駛通知佢,超過三天要電佢
3#
發表於 25-2-2021 15:22:06 | 只看該作者
1)冇得解,叫你老婆拎商業登記去開另一個.
2)有保險收益會全數上繳
3)每個受託人要求唔同,落實了誰是你的受托人再問清楚.
4)冇绑定銀行戶口會用得安心好多.
5)虎報
6)信封有好大個破署圖徽
7)現在匯款有些街店都要登記姓名住址確認.自已衡量.風險自負.
8)你叫佢自費查冊.你自已可以等登了虎報或憲報copy 比佢.
4#
發表於 25-2-2021 16:31:36 來自手機 | 只看該作者
你破產都破得幾淡定,留咁多錢響銀行戶口。
5#
發表於 2-3-2021 12:52:10 來自手機 | 只看該作者
請問保險收益(如果4年內) 可否過左4年後才辦收益
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

小黑屋|破產聯盟

free web stats

GMT+8, 20-4-2024 15:54 , Processed in 0.042561 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3

© 2001-2013 Comsenz Inc.

ٻظ 返回頂部 б