破產聯盟

 找回密碼
 註冊
查看: 1036|回復: 7

未頒令今日收到破產處封信.錯地址寄左去公司.有問題想請教

[複製鏈接]
發表於 16-1-2020 00:33:07 來自手機 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
之前搵3姓6C辦理破產.前期好多野都跟得一般. 而家叫做好少少.我上月20號宣誓. 27號有破產編號.今個月尾會上庭.記得果陣6C樓位小姐話大概今個月尾我會收到兩封信. 一封係破產處一封係佢公司既問卷.  今日果位小姐再搵我問我收到未 . 我兩封都未有. 點知轉頭上司就俾左破產處封信我.
我問返果位小姐點解係寄嚟公司? 佢話我係填呢個住址.但由頭到尾份表都唔係我填. 而宣誓前都對過所有資料. 小姐話如果要改返地址要重新俾錢再做.佢好緊張叫我拆破產處封信. 睇下係咪咩簡易程序.直接成功左判左俾咩人跟. 我盡量搵過資料.仍然係好混亂.以下有問題想請教各位.

信內容如下.
本處得悉我向高等法院提交破產呈請.並於1月尾進行聆訊.
如法院當日頒布破產令.你必須致電聯絡委任行號...安排會面.
何x貝會xC事務所

1.請問正常程序在頒令前都會收到呢封信. 信內容同上. 並唔係小姐所講既簡易程序直接成功? 因為佢話同我同期宣誓既人已經收到哂信.好多問題 但我一d聲氣都無.

2.假設已頒令.呢個就係5日內要聯絡.跟我4年既外判公司?

3.宣誓文件上地址係我公司既地址.請問唔改會有影響嗎?之後既信都會寄嚟呢度? 如果我去改之前做好既野就會作廢. 係咪又要再拎多次錢出嚟辦理破產?小姐叫我唔好改. 問我點解填錯地址. 但係我想講我由頭到尾都唔係我填表. 宣誓前對資料.份野有兩三處都係錯. 我明白錯地址自己都好大責任.

未辦破產前好多野都唔知唔識. 所以搵6c搞. 但最後發覺好多野都唔清唔楚. 同一個問題講5次以上都係無回答 或者 唔係我跟. 一係就前言不對後語. 好多時都搞到好混亂.後尾再上嚟呢度睇. 再問下意見.已經好幫忙. 感謝
發表於 16-1-2020 01:03:53 | 顯示全部樓層
1. 個個同學頒令前都會收到破署信,話你知如頒令成功之後要聯絡邊間公司。
2. 你收依封破署信,喺話如果1月尾上庭果日成功頒令,你就5日內聯絡何xx約時間去交文件~初步訊問表,收支申報表(律師樓會寄依2份表俾你),你嘅收支單據,供養人身份証影印本 …… (總之收支表填過咩就要提供証明)。
發表於 16-1-2020 02:55:09 | 顯示全部樓層
3. ~ 律師樓喺根據你上去會面時填果份表去做呈請書,你填邊個地址,佢咪照填囉。而你簽呈請書前無睇清楚,無得責怪人,你自己都有責任。  

~ 個地址可以唔改,好少事姐,最多正式破產令寫公司地址姐,對將來無影響。你可以喺初步訊問表(26頁果本)填噃正確地址,去何x貝會面交文件時講聲。  

~ 記得同律師樓講唔駛改噃呈請書個地址(要佢哋做文件,再交去法庭,佢哋要另外收錢)。你唔講清楚,頒令當日律師可能向法庭申請更改資料,到時要延遲1個星期先頒令就無謂。你可以睇吓下面師姐分享 http://hkiva.org/forum.php?mod=v ... =21267&mobile=2  

~ 但你要同佢講聲,改噃你個地址記錄,你最好fax寫清楚個新地址俾佢。頒令後佢會寄噃正式破產令&律師樓收據俾你。  

~ 你已知交文件俾邊個(你係暫時主任跟) http://hkiva.org/forum.php?mod=v ... page=6&mobile=2,暫時唔會再收到破署信,直至頒令後收齊你交嘅文件,睇吓要唔要開債權人大會,先會再收到信。
發表於 16-1-2020 05:50:45 | 顯示全部樓層
可能係通信地址寫左公司啦. 最緊要係住址無填錯. 通信地址頒令後更正無問題.
 樓主| 發表於 18-1-2020 08:40:14 來自手機 | 顯示全部樓層
Anmi2019 發表於 16-1-2020 02:55
3. ~ 律師樓喺根據你上去會面時填果份表去做呈請書,你填邊個地址,佢咪照填囉。而你簽呈請書前無睇清楚, ...

多謝師姐...我兩封信都收哂了. 尋日6c樓打俾我. 話約個時間同我改返地址. 要再宣誓. 佢話問過已經批左. 改野既話所有野會延遲.

我諗緊改唔改. 如果無點影響就唔改了. 因為都好難再請假
發表於 18-1-2020 13:41:21 來自手機 | 顯示全部樓層
rtrtu 發表於 18-1-2020 08:40
多謝師姐...我兩封信都收哂了. 尋日6c樓打俾我. 話約個時間同我改返地址. 要再宣誓. 佢話問過已經批左.  ...

要延期梗係唔好改啦,個地址無影響架
 樓主| 發表於 18-1-2020 15:44:59 來自手機 | 顯示全部樓層
Anmi2019 發表於 18-1-2020 13:41
要延期梗係唔好改啦,個地址無影響架

今日返工 6c樓係咁打俾我 話要我上去改. 我問佢其實唔改都無影響咁就唔改 . 但佢話唔係咁好 要刪除錯地址個記錄 所以再宣多次誓.
佢話仲有10幾日應該趕得切.
件事好似搞到好複雜. 原先都無咩野 .前晚問完佢錯地址果度. 我真係知道自己都有責任睇清楚. 但佢地堅決話係我問題. 係都要我俾錢再做.又話批好哂 又要改又要約時間.會好麻煩(呢點我當然知道). 跟住我就同佢講我要投訴. 投訴當日見我果個男仔. 我好清楚記得佢問我既野. 再唔係叫佢俾我睇返當日手寫果份表.
靜左一日之後打俾我態度變哂. 唔收任何費用 同我講約好哂6c. 又話錯地址會有影響. 叫我改....我而家都驚會遲
發表於 26-1-2020 19:57:38 | 顯示全部樓層
YXX呢間野好PK,我之前以為搵6C做會好D專業D,因為無知所以搵左佢地攪,我一月頭已頒令,受託人都見埋,但到E+都無收過佢地嘅信,打上去追好似求契弟一樣,明明俾左$唔知點解有問題問佢地仲好似我唔啱,D女職員好無禮貌,奉勸各位打算申破人士切勿幫襯呢間謀人寺!
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

小黑屋|破產聯盟

free web stats

GMT+8, 29-3-2024 03:33 , Processed in 0.036819 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X3

© 2001-2013 Comsenz Inc.

ٻظ 返回頂部 б