破產聯盟

 找回密碼
 註冊
查看: 10061|回復: 0

破產 FAQ 15 - 未申請破產前的個人資產

[複製鏈接]
發表於 10-10-2008 13:51:08 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
Question:

一個人破產後, 他的資產會由誰處理? 是不是律師樓接收?接收後又會如何處理?
資產例如: 公司, 汽車, 樓宇, 甚至手提電話...等等賣到錢的東西?
某些私人物品可否自己keep 返? 即是例如一些有紀念價值的東西?



Answer:

你可以去破產管理處download呢份表睇睇,尤其是要留意第5頁要填上關於你手頭上有價值的資產,值係話可以拎去變賣果d貴重資產
http://www.oro.gov.hk/cht/pforms/pdf/f28a_c.pdf

咁即係話,如果你有貴重資產,例如樓宇、汽車、股票、貴重手飾等,會由破產管理處接管,詳細做去係點我就吾清楚,因為我一向比較窮!

對普通人來講,尤其是沒有私人物業、汽車等,當你填呢份申請表時,緊係話自己沒有貴重而又可以變賣的資產,咁即係話d私人物品,例如電腦、手提電話、名牌手袋、名牌衣服等可以自己靜靜雞keep番,又即係話當你將來或依家手緊時可以拎果d野去變賣,而且一定要現金交易,總之係吾可以係你依家及將來破產後的銀行存摺有呢d現金交易帳目.

當申請破產時,若你被問起以前買落d名牌去晒邊(因申請時要提交近12個月的信用咭月結單及銀行存摺記錄),你可以話好耐以前賣晒,或送左比男/女朋友,反而近呢一二個月或二三個月買入的貴重物品就比較敏感d,不過你可以堅持話果d野賣晒來比申請破產的費用,或銀行/財務公司的minimum payment.

http://hk.myblog.yahoo.com/gpo4074/article?mid=354
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

小黑屋|破產聯盟

free web stats

GMT+8, 19-3-2024 18:05 , Processed in 0.051852 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3

© 2001-2013 Comsenz Inc.

ٻظ 返回頂部 б