破產聯盟

 找回密碼
 註冊
查看: 11640|回復: 2

破產FAQ 04 - 常見問題

[複製鏈接]
發表於 29-9-2008 15:24:46 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
Question:

(1)由向破產管理局申請破產後,要等多久才可以正式開始實行。
(2)如在申請前不久,再在信用卡儘量提取可透支的現金,有冇問題?被發現會點?
(3)老實說,會否被僱主知道?我知道破產官不會主動告訴僱主,除非我是公務員,或者「身居要職」就例外,何謂「身居要職」?本人實在不想公司任何人知道。
(4)有關「不可剩搭的士」,他們怎會知道?
(5)他們會否上門搜查我的任何物件進行拍賣或什麼?例如發現我有名牌手袋,他們會怎樣?
(6)那麼友人經常請我吃飯,可以嗎?
(7)友人每月給我現金使用,又可以嗎?
(8)通常他們會在我的薪金中,怎樣計算我的日常開支費用留給我?(單身)
(9)我必須租屋住?可住在朋友家中?

Answer:

1. 約要排期一個半至二個月.

2. 吾係太好,咁法官會覺得你單野有欺騙成份,咁個法官吾會批准你的破產,而d債權人可以告到你甩褲.

3. 當你入左申請表,而又未上法庭之呢段時間內,各大收數公司會用各種不同的方法去搵你,例如是打電話去你公司、上你公司騷擾你及寄大字報去你公司.換言之你老細會知你出左事.

身居要職係指主管、公司老細、財務(CFO)、專業人士、上市公司主席.

解決方法可以話無,除非你係呢段時期搵地方避一避風頭(即係著草),及斷絕晒D朋友及同事來往,之後判左之後便重新做人,再識過D新朋友.

4. 除非有人報串或有狗仔隊,否則破產管理處無可能會知.
 樓主| 發表於 29-9-2008 15:25:23 | 顯示全部樓層
5. 不會.除非你欠人地百幾萬或以上,又或債權人搵執達利上你屋企盤點及封存你的個人物品.又或有人報串你收埋好多貴野係屋企.

一般來講,你要係張破產申請表到填寫你有乜資產及名貴物品,建議你吾好咁老實報晒上去,當然要留番D野係手,起碼第日有事時可以周轉下.如果第日有人問起,可以話你d貴價手袋一早賣晒出去或送比人.

6. 可以.不過你最好事先講明你係破產人士,否則會好易被D仇家玩你一鑊,去破產管理處報串,而後果係加多4年破產期或中途癈左你個破產令,咁會好大鑊!!!!!!!!!!!

7. 呢D野,自己執生啦.不過你係破產期內每年要填一份收入支出結算表,而當你申請破產時要同時填一份過往的收支結算表,呢兩個表D數吾好差太遠,否則第日你被遇著抽樣調查時,或有仇家報吋時你會好難解釋.

8. 之前講過,你填申請書時要填一份日常生活開支結算表.
總之你要係破產期間做到條數收入=支出,最好係支出OVER收入少少,但又吾好太多,否則如果你有錢剩,D錢要上繳去破產管理處去還債,第一年交開的話,年年都要交上去,否則同破產管理處解釋會好麻煩.
 樓主| 發表於 29-9-2008 15:25:54 | 顯示全部樓層
9. 可以租屋住,及可住在朋友家中.
醒目少少係叫你同個friend傾好左,你扮租客,而每個月要交租,當然要有準備定d租單啦,否則抽樣突擊時會無咁煩.而d租金你點樣用就自己執生啦.

總之一切開支要合情合理,例如你搵$7000一個月,緊係要搵d $2000-2500的套房或分租單位租來住,搭車約$600-1200,一日三餐緊係話要出街食,i,e. $60-$80 / day,跟住仲有d水電及電話費的開支,每個月約有三幾百元的雜項開支,例如報紙、雜誌、衫褲鞋襪、家庭日用品電器、睇醫生等.

我果陣時係搬出來一個人住,如果係搬去同父母住,份收入支出結算表點填就幫吾到你.

基本上,破產人士係有責任在破產期間努力去償還部份或少部份債務.如果你攪得掂日後個收支結算表,而又保持低調,四年會好快過,總之係平穩過度.

最最最重要係同個破產官保持良好關係,有問必答,及儲定d破產期間的開支單據,至於d單據係點搵返來,呢d野你自己執生啦.

[ 本帖最後由 gpo4074 於 2009-4-10 00:16 編輯 ]
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

小黑屋|破產聯盟

free web stats

GMT+8, 19-3-2024 14:35 , Processed in 0.047567 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3

© 2001-2013 Comsenz Inc.

ٻظ 返回頂部 б